חה"כ מוסי רז: "זו הייתה הממשלה הימנית בתולדות ישראל"

אייל ראובן 2 Comment on חה"כ מוסי רז: "זו הייתה הממשלה הימנית בתולדות ישראל"

ח"כ מוסי רז לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סופהשבוע": "יש הבדלים מאוד גדולים בין מרצ לעבודה. נרוץ לבד למרות שאנחנו מוכנים לגמישות, הם לא מוכנים. בפעם הקודמת הסקרים עוד היו יותר גרועים ובסוף עברנו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ מוסי רז (מרצ) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) והתייחס תחילה לפרישתו של השר פריג': "אני מקווה שהוא עוד יחזור. שנים ציפו שהערבים הישראליים יהיו גשר בין ישראל למדינות ערב ועיסאווי הוא כזה. דיברתי איתו שלשום חצי שעה לפני ההודעה, מותר לאנשים לקחת פסק זמן".

הוא התייחס לאפשרות של ריצה עם העבודה: "יש הבדלים מאוד גדולים בין מרצ לעבודה. אני לא מתנגד, בעבודה מתנגדים וזו זכותם. נרוץ לבד. אנחנו מוכנים לגמישות, הם לא מוכנים לחבירה בכלל. בפעם הקודמת הסקרים עוד היו יותר גרועים ובסוף עברנו".

לדבריו מצד אחד יש לנו הישגים מאוד יפים בממשלה הזו, אבל הקהל שלנו מאוד ביקורתי. בחמישים השנים האחרונות מפלגות מרכז שמאל שישבו בממשלה נחלשו או התרסקו. המערכת כל כך ימנית שקשה להזיז אותה. גם הממשלה הזו הייתה הימנית בתולדות ישראל. לראשונה היה ראש הממשלה שבאופן רשמי לא הכיר הפלסטינים ואמר לא מוחלט למשא ומתן. זה דבר שלא היה בעבר".

לצד זאת, אמר רז: "לממשלה הזו היו הישגים בלתי רגילים. נשבר החרם של 74 שנה על אזרחי ישראל הערבים והם השתתפו בממשלה. הייתה חשיבות גדולה גם בשותפות בין ימין לשמאל. לצערי חרדים לא השתתפו בממשלה הזו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זה טיפש מופלג מאז ומעולם, אבל הפעם התעלה על עצמו…

  2. 1

    באנה, האנשים האלה החליקו על המוח! הם בממשלה המעאפנה הזאת כבר שנה, ופשלות מהיום הראשון , סכסוכים עם כל העולם, איומים, יוקר, שנאת חרדים ומה לא, והם אומרים את זה?!! אין. זהו, נשבר להם. טיפשים.👎👎👎👎